Nowe dane logowania do Strefy dla Partnerów

 

Z dniem 23 marca 2018 r. wygasły dotychczasowe loginy i hasła do Strefy dla Partnerów DAGMA

 

Aby utrzymać dostęp do Strefy, w tym do cenników rozwiązań dystrybuowanych przez DAGMA, kalkulatora ESET, ulotek i materiałów promocyjnych oraz do formularza rejestracji sprzedaży, konieczne jest uzyskanie nowego loginu i hasła.


Jak uzyskać nowy login i hasło do
Strefy dla Partnerów DAGMA?

  • Jeżeli jesteś naszym Partnerem pobierz i wypełnij Oświadczenie.
  • Zadbaj, by podpisała je osoba, mogąca reprezentować Twoją firmę.
  • Odeślij je na adres partner@dagma.pl.
  • Po jego weryfikacji przekażemy Ci nowe dane logowania do Strefy dla Partnerów.

Masz pytania lub wątpliwości?

Skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.